دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

♥✿♥ــــــــــــــــــــــــــ♥✿♥ــــــــــــــــــــــــــ♥✿

(۱)

  تو که می‌خوانی
  بدان که هنوز دوستت دارم
  و به خاطر توست
  که هنوز می‌نویسم.

  روزی که جهان خواست بایستد
  بگو به گونه‌ای از چرخش بماند
  که من
  در نزدیک‌ترین فاصله
  ازتو مرده باشم.


(۲)

  کسی که من دوستش دارم
  و خیلی بیشتر از خیلی دوستش دارم
 هیچ هم مرا نمی‌خواهد !

  خواهش می‌کنم بلند«نه» نگو
 «نه» در نگاه تو است
 «نه» در نماندنت
 «نه» در رفتن تو است
 «نه» در نبوسیدنت

 فقط بلند «نه» نگو
 بگذار هنوز خیال کنم
 بادها برای من می‌وزند .


(۳)

 اگر یک روز از زندگی من
 باقی مانده باشد،
 از هر جای دنیا
 چمدان کوچکم را می‌بندم
 راه می‌افتم
 ایستگاه به ایستگاه
 مرز به مرز،
 پیدایت می‌کنم،
 کنارت می‌نشینم،
 روی سینه‌ات به خواب می‌روم  .

دوستت دارم مونا جونی 

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:32 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
روزی که جهان می ایستد فاصله ها کم میشوند .دورویی ها تمام شده .دیگر کسی فقط به فکر تپش قلبش نیست .پرنده ای در قفس نخواهد بود.وبالی شکسته نخواهد شد...........

آدما از آدما زود سیر میشن
آدما از عشق هم دلگیر میشن
آدما رو عشقشون پا میذارن
آدما آدمو تنها میذارن

منو دیگه نمیخوای خوب میدونم
تو کتاب دلت اینو میخونم
منو دیگه نمیخوای خوب میدونم
تو کتاب دلت اینو میخونم

یادته اون عشق رسوا یادته
اون همه دیوونگی ها یادته
تو میگفتی که گناه مقدسه
اول و آخر هر عشق هوسه

آدما آی آدمای روزگار

چی میمونه از شماها یادگار
آدما آی آدمای روزگار
چی میمونه از شماها یادگار

دیگه از بگو مگو خسته شدم
من از اون قلب دو رو خسته شدم
نمیخوای بمونی توی این خونه
چشم تو دنبال چشمای اونه

همه حرفای تو یک بهونه س
اون جهنمی که میگن این خونه س
همه حرفای تو یک بهونه س
اون جهنمی که میگن این خونه س

احمد-ا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ http://ashianeheeshgh.blogsky.com

با سلام ، نظرات شما را در خاطرات کهنه و شعرهای نو آنقدر مرا متاثر نمود که بی محابا به سرای شما قدم نهادم و خوشحالتر از حال و هوای نوشتارتان در نتیجه بدون کسب اجازه از شما ، شما را به دوستانم اضافه نمودم .

dorod be shoma doste aziz ,
mamnon hastam az hozore sabzeton be kolbeye tanhayie man , mamnon ke bandeye haghir ra layegh donestin va be dostane khod afzodin , omidvaram ke liyaghate dosti ba shoma aziz ra dashte basham . shade payande bashin har jaye in kore khaki ke hastin !

shadows یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://deathshadows7.blogfa.com/

سلام خوبی؟آپم

salam merci , khobam , u ?

masoome دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ق.ظ

خیلی قشنگ بود

merci aziz , merci az hozore mehrabaneton .

ava سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:23 ب.ظ

چرا انقد دوسش داری خوش به حالش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد