دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

آخ که چقد دلم تنگ شده برات..

 ‎.✫¸.•°*”˜ ˜”*°•.✫..✫ ¸.•°*”˜˜”* °•.✫..✫¸.• °*”˜˜”*°•. ✫ ☻/ღ˚ •。* ♥♥ ˚ ˚✰˚ ˛★* 。 ღ˛° 。* °♥ ˚ • ★ *˚ .ღ 。 /▌*˛˚ ░░      ░░░░░░░░░D░O░3░E░T░░░D░A░R░A░M░░░░░░░░░░       ░ ░ ˚✰* ★ / \ ✰˚* ˚. ★ *˛˚♥♥* ✰。˚ ˚ღ。* ˛˚ ♥♥ 。✰˚* ˚ ★ღ ˚ 。✰•

 دوستت دارم نفسسسسسسسم

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد-ا یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ http://ashianeheeshgh.blogsky.com

با سلام
متشکرم از شما
سالیان سال بود که دلم برای شنیدن و تحویل گرفتنم با آن جملات زیبایت پر پر می زد و امروز تو مرا دریافتی و یکبار دیگر به بودنم امید وار شدم .
باز از شما متشکرم
سرای مجازی من سرای شماست مرا مورد عنایت مجازی خود قرار بده.
آرزوی توفیق زیر سقف آسمان برایتان داشته و دارم

merci doste aziz, be hamchenin behtarinaro baraye shoma arezoomand hastam , ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد