دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

جز

عبور از مرز خواستن ،

اولین قدم تا بی نیازی است؛ 

از هرچه میتوان گذشت،
... 
از هرچه میتوان بی نیاز بود،

جز " عشق "

"چون عشق خود آخرین قدم بی نیازی است"
دوستت دارم دلیل دلتنگیم

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد-ا جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

میگم شاید آخرین قدم بی نیازی « آزادی » باشد !
و « عشق! »خود بی نیازی !!

hamintore ke mifarmayin

سحر جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

سلام هم وطنم. مرسی و خوشحالم که منو لینک کردین من هم با افتخار شما رو به جمع دوستانم اضافه کردم. وبلاگتونو خیلی دوست دارم چون بسیار زیبا حستونو منتقل می کنید لا اقل برای من که اینطور بوده. متشکرم و موفق باشید

merci sahar jan , nazare lotfetone doste azizam, shoma ham movafagho moayad va dar panahe khodavand bashin dostam .

دوعاشق جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ http://www.bahamhastim2.blogfa.com

سلام به ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد