دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

مونا جونی حالا بیا ببین که چه میکشم ....


تو میدونی‌ آن وقت های که دلم خیلی‌ برات تنگ می‌‌شد همیشه نقاشی می‌کردم ، تا اینجوری آروم بشم و نقاشی ها‌رو به تو هدیه می‌کردم ! و تو از من تعریف میکردی که چه نقاشیهای بی‌ نظیری میکشم ! اما خودت خوب میدونی‌ که هیچ وقت نقاش خیلی‌ خوبی‌ نبودم ، اما حالا تمام لحظه‌های بی‌ تو بودن را "درد" میکشم ! مونا جونی حالا بیا ببین که چه میکشم ....


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ق.ظ

ava سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:35 ب.ظ

میشه بپرسم مونای تو چی شده که ازش دوری

ava پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

چرا جواب منو نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد