دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

نمیدانستم فراموش میشوم

 شکستن یک دل مگه چقدر قدرت می خواد که فکر کردی اون که قویتره تو هستی

اگر "او" برای "تو" ساخته شده! "من" برای"تو" ویران شده‌ام

خواستم آنقدر کمیاب شوم تا دلی برایم تنگ شود

نمیدانستم فراموش میشوم

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

کسی را که دوست داری رهایش کن اگر برگشت بدان مال تو بوده ولی اگر نیامد بدان از اول هم مال تو نبوده که بخواهد برگردد.
سربلند باشید همیشه هم وطنم

دل کندن اگر کار آسانی بود ، فرهاد به جای بیستون دل میکند . . .

nabil سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

گریــــه شـــاید زبـــان ضـــعـف بـاشــ ــد ، شــاید خیلــی کـودکانـــ ــه ،
شــاید بـی غـرور ... امــا هــر وقـت گونه هایـم خیــس می شود مـی فـــهـمـــــم
نــه ضعیفـم ... نــه یـک کودکـم ... پر از احساســــــم و " تو " را کم دارم . . . !

nasim سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ق.ظ


در تار عنکبوتی گیر کردم که عنکبوتش سیر است

نه میتوانم پرواز کنم و نه بمیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد