دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

همه جا پر شده که دهانت را می بویند ،

 همه جا پر شده که دهانت را می بویند ،

مبادا گفته باشی دوستت دارم ،

من می گویم حق دارند . . .

چون دوست داشتن های ما بودار است ،

بوی سوءاستفاده

... بوی خیانت

بوی دروغ می دهند

بوی گند می دهند بوی نا بوی نم......!

نظرات 6 + ارسال نظر
افسانه دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

گفت دعا کن می آید.
گفتم آنکه به دعا آید به نفرینی میرود
خواستی بیایی با دعا نیا با دل بیا
امیدوارم آن کسی راکه برای آمدنش دعا می کنید بادل بیاید

کوچکتر باشد یا بزرگتر، چه فرقی میکند؟!
باید آنقدر مرد باشد
که پای حرفش بماند
تا به آرامش برسی!
وگرنه دهان هر نامردی بوی گند
"دوستت دارم"های الکی میدهد...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:22 ق.ظ

نیمه ی گم شده ات نبودم !
رفتم که بر نگردم !
کی رفته و بر گشته است ؟!
تو آن نیمه در درون خود بیاب .
تو به رفته ات عشق بورز .
تو . . . !!

nemidonam ki hasti ... vali age khodet hasti nafasam , bezar begam ke on nimi ke dar daron dashtam ke hamishe be donbale to migashtam vaghti peydat kardam kamel shod va ba raftanet on nimarom ba khodet bordi ..... khodet khob midoni ke heme jaro donbalet gashtam va hanoz migardam...... sargardon to donyaye eshgh ......

اُمُل نیستم!
دل می خواستم از تو، نه تن!
تن فروش در شهر زیاد است!
جایی خواندم فرقی ندارد زن باشی یا مرد،
دل نداده تن بدهی فاحشه ای

nabil چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ق.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

هر دو بازی کردیم ، تو با من .. من با سرنوشتم......

nabil دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ق.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

به سلامتی سیگارم که حداقل اینو میدونم که قبل از خودم هیچ کس ازش لب نگرفته...

شادی دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام
یه بار عکس خودت رو هم بذار دیگه

gozashtam doste aziz
ama fekr nemikonam bedarde shoma bokhore.... oni ke bayad bebine salhast ke dide va mibine...

nasim سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:17 ق.ظ


فاحشه ها همیشه راست میگویند،

نه ادعای عشق تو را میکنند و نه ادعای نجیبی و پاکی دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد