دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

 چقدر عاقلند آنهایی که در عشق احمق اند . . .

(ویکتور هوگو)

دوستت دارم احساسم... م

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ب.ظ

سلام
نمیدونم چی بگم دیگه!
چنددقیقه ست که دستم روی کیبورد میچرخه اما دلم نمیدونه چی بنویسه!
من از تجربه کردن این همه احساس متفاوت خسته شدم........
به رسم معمول باید جواب بدم حالم خوبه مرسی.شما چه طور؟؟؟؟؟!!!
اما واقعا حال خودمو نمیدونمو حال شما هم که ......!!!!!!!!!
یکم خسته شدم
دنیا داره خیلی تند میچرخه.سرم درد گرفته
من دیگه نمیدونم........
من شما رو قبول دارم چون شما کسی هستی که غیر از خدا وخودت کس دیگه ای رو قبول داری چون عاشقی........
عاشق بمون......
واسم دعا کن شاید چرند وپرند بگم اما الان من همینم
دعاکن حالمو بفهمم......
هر کی که دوستته حتما دوستم داره
منم دوستتم اگه بخوای
شاد باش وامیدوار.......

فیض خدا بر همۀ مردم، خواه زن یا مرد،خواه بنده و یا آزاد، و خواه یهودی و غیر یهودی ظاهر شده است ( دوم تیموتائوس ۱: ۹-۱۰). فیض خدا، ما را نجات بخشیده است و به واسطۀ فیض خدا، ما قادر خواهیم بود که زندگی پاک و مقدس داشته باشیم. باید به یاد داشت که از همان ابتدای ایمان آوردن به عیسی مسیح، زندگی ما دستخوش تغییر خواهد شد و تا وقتی که در این جهان زیست می نماییم، فیض خداوند دایم زندگی ما را متغیر و دگرگون خواهد نمود. بنابراین، اگر در زندگی خود تغییری مشاهده نمی کنیم، فیض خدا را دریافت ننموده ایم!
ما در همه چیز باید کاملا به فیض خدا متکی باشیم (اول قرنتیان ۱۵:۱۰). بدون فیض خدا، نجات یافتن و انجام اعمال نیکو محال می باشد (افسسیان ۲:۸-۱۰

فریبا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

و با یاد خدا دلها ارام میگیرد............... (قران کریم)
ای کاش از خدا هم یادی میکردم!!!!!!!!!!!!!!!!
من میدانم راه ارام شدنم را اما چقدر حیف که فراموش کارم

برایم دعا کن که من هم مثل تو ایمان بیاورم ایمانی که به ان ایمان داشته باشم...................

خدایا از تو معجزه میخواهم معجزه ای بزرگ در حد خدا بودنت تو خود بهتر میدانی معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند.......ناامید نیستم فقط دلتنگم .... و نیاز به تنها معجزه تو دارم .....در نام زیبایت ای مسیح صدایت میکنم .....آمین

nabil چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ب.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

اعصاب چیست؟

چیزیست که هیچ کس ندارد ولی توقع دارند که تو داشته باشی!

توقع چیست؟

چیزیست که همه دارند و تو نباید داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد