دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

ولی دستت رو محکمتر گرفتم !!

 بارها میتونستم مچت رو بگیرم ولی دستت رو محکمتر گرفتم !!


دوستت دارم احساسم... م


نظرات 4 + ارسال نظر
Mehrpat سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:44 ب.ظ

نه اینکه دردی نیستــــــــــــ ...

گـــــــــــــلویی نمانده برای فریـــــــــــــــــــــــــــــــاد

آنکه ویران شده از یار مرا می فهمد
آنکه تنها شده بسیار مرا می فهمد
چه بگویم که چنان از تو فرو ریخته ام
که فقط ریزش آوار مرا می فهمد

حسین چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ب.ظ http://mhsafary.blogsky.com

خیلی زیباست.انتخاباتون عالیه.آفرین

merci dostam , va in haghighate ast ke dastanat ra mohkamtar getreftema !!!va emroz vagheiyataha yeki pas az digari enkar mishavand !!!!

[ بدون نام ] جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ب.ظ

دلم گرفت با این عکس ، حسش کردم با تمام وجود ، یادش بخیر
لعنت به هرچی فاصله س


اگر قلبت دوزخی باشد چگونه توقع داری که در دستهایت گل شکوفه کند...
صدای مهیبی خانه مان را لرزاند !!!

maji شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

واای مونا جون چجوری دلت اومد دلم گرفت وقتی این عکسو دیدم حیف عشقتون نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد