دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

نه کوه باش نه کاه ... آدم باش ...

بعضی ها دلشان «‌کاه »‌است

با یک « آه »‌ هم می رود ...

بعضی ها دلشان «‌کوه » است

با صد طوفان هم تکان نمی خورد ...

نه کوه باش نه کاه ... آدم باش ...
دوستت دارم احساسم... م

نظرات 1 + ارسال نظر
احمد-ا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

« آدم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! »
به حرف « الله ؟!»
یا به حرف « حوا ؟! »

خدایا از تو معجزه میخواهم معجزه ای بزرگ در حد خدا بودنت تو خود بهتر میدانی معجزه ای که اشک شوقم را جاری کند.......ناامید نیستم فقط دلتنگم .... و نیاز به تنها معجزه تو دارم .....در نام زیبایت ای مسیح صدایت میکنم .....آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد