دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

معنای خوشبختی...

معنای خوشبختی این است که در دنیا کسی هست...

 که بی اعتنا به نتیجه دوستت دارد...

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

و عشق صدای فاصله هاست
فاصله هایی که غرق ابهامند.

ممنونم دوست من که به من سر میزنی .عاشق بمان

az sedaye sokhane eshgh nashenidam khoshtar

nasim سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ


مونا خانم امروز را برای ابراز احساس به عزیزانت غنمینت بشمار شاید فردا احساس باشد اما عزیزی نباشد...

nabil دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

مشق امشب تکراریست .
هزار مرتبه دوستت دارم

تا انتهای دفتر !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد