دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

در هر وجودی،گل رزی نهفته است....

 در هر وجودی،گل رزی نهفته است....

--------------------
مردی یک غنچه رز کاشت و تا قبل از شکفته شدن مرتب آبیاری اش کرد و مدام مراقب آن بود...
یک روز به غنچه نگاهی انداخت،و خارهای ساقه توجه او را جلب کردند.با خودش گفت:
"چطور ممکن ست که یک گل زیبا از این گیاه با چنین خارهای تیزی به وجود بیاید؟"
این فکر او را دلسرد کرد واز آبیاری آن دست کشیدو درست قبل از شکفتن غنچه ،گیاه خشکید!

خیلی از انسانها این کار را می کنند...در هر وجودی،گل رزی نهفته است
.در بدو تولد،ویژگی های خدا گونه ای در هر یک از ما به ودیعه گذاشته شده که در میان خارهای نوقص و کاستی هایمان رشد می کنند.بسیاری از ما وقتی به خودمان می نگریم فقط خارها و کاستی ها را می بینیم.در این هنگام دلسرد و نا امید می شویم و فکر می کنیم که هیچ کار خوب و مفیدی از دستمان بر نمی آید.سپس از آبیاری خوبی های درونمان دست می کشیم ،تا این که از بین بروند .و هیچ گاه متوجه قابلیت ها و توانایی هایمان نمی شویم.

به دیگران کمک کنید تا باور کنند 
می توانند بر مشکلات و کاستی هایشان پیروز شوند. اگر رز درون را برایشان نمایان کنیم،بر مشکلاتتشان غلبه کرده،بارها و بارها شکفته خواهند شد.
نظرات 5 + ارسال نظر
site سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.site.760.ir

5606515615585گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site.760.ir

merci dostam , shanse zendegie man 1 bar be man ro kardeh ke ba hich servati az donya nemotonam moghayesash konam ....

fateme سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://dey.blogsky.com

mamnoonam ke dobare khoobiro behem yadavari kardi .

khahesh mikonam doste khobam. shoma hamishe khobin lozomi nadare ke man ... man kheily mard basham betonam khodamo khob negah daram ya be khobi nazdik konam ..

افسانه شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

مونای خوبم
نبودی من برایت گریه کردم
برای غصه هایت گریه کردم
من امشب بغض تلخم را شکستم
نشستم بی نهایت گریه کردم
چو در پسکوچه های چشمم امشب
ندیدم رد پایت گریه کردم
تو کوهم بودی و هستی کجایی
که من برشانه هایت گریه کردم
بگو ای آسمان با او که امشب
به یادش پا به پایت گریه کردم
چو بودی گریه میکردی به حالم
نبودی من به جایت گریه کردم

نبودی من برایت گریه کردم
برای غصه هایت گریه کردم
من امشب بغض تلخم را شکستم
نشستم بی نهایت گریه کردم
چو در پسکوچه های چشمم امشب
ندیدم رد پایت گریه کردم
تو کوهم بودی و هستی کجایی
که من برشانه هایت گریه کردم
بگو ای آسمان با او که امشب
به یادش پا به پایت گریه کردم
چو بودی گریه میکردی به حالم
نبودی من به جایت گریه کردم

نبیل نورانی

merci afsaneh aziz , merci bekhatere in shere ziba ke be esme man neveshti ! ama ino bedon ke vaghan harfe dele man ast va hamin vaziyate mane 11 mah shod ....[

افسانه شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام
از ته دل دعا می کنم مونای عزیز برگرده . اون نباید شما رو این طور دلشکسته رها کنه .چه کسی واقعا مسئو ل دل شکسته ی دل شکستگان است مسئول نابودی زندگی دل شکستگان
مگر انسان چند بار به دنیا می آید.
کسی با من نمی گوید به تاوان کدامین جرم به جرم این که انسانم دلی دارم در این سینه.به جرم این که انسانم که می جوید نگاهی را نگاه مملو از عشق ومحبت را. ما تنها به این جرم نمی بخشند.

merci afsaneh jun , midonam bar migarde omidam be mona nist be khoday mona ast !!!!! age khoda ham javabamo nade ...(((
behesh begin bar garde be khoda hargez nemigam hala chera

nasim سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ


وقتی از شادی به هوا میپری ،

مواظب باش کسی زمین رو از زیر پاهات نکشه . . .

وای خدای من چقدم بهم میایین ! آخه چرا این مونا خانمتون ..؟ چطور

دلش اومد که شمارو تنها بذاره !!!؟

kash soalam javabi ghane konande dasht!!!!!!!!!!! adam be 2 dalil miravad ya bekhatere kasi ya az khatere kassi!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد