دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

حتی این بلاگ هم جواب گو نیست....

گاهی مثل الان که دلم میگیره حتی این بلاگ هم جواب گو نیست.اگه خود خدا هم بیاد بگه قول میدم


 آرامش داشته باشی باور نمی کنم....


ما آدما حتی وقتی زخمی هستیم،حتی وقتی بوی چرک این زخم حالتو بهم می زنه ...


وقتی اتاقمونو پر دود می کنیم که نه زخم رو ببینیم نه بوش بزنه زیر دلموناما بازم نمی دونم چرا محتاج


 یه نفریم که بیاد آروم بغلمون کنه و بگه خبــــــــری نیست،من اینجام...!!!


 دوستت دارم احساسم... 

نظرات 3 + ارسال نظر
رضا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ http://sedayekhasteyebaron.blogsky.com

خوب بیا تو بغلم داداش ..
خبری نیست خدا هست

رویــا شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ http://www.eshgham-baraye-to.blogfa.com

سلام چی شده؟؟
خیلی غصه خوردم. چــــــرا تنهات گذاشت آخه؟؟؟؟

salam , khosh omadi aziz, motasefam ke ghose khordin ... chera !!!! nemidonam ...

nasim سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ق.ظ


گاه آنقدر غمگین می‌شوی که چه بلند بنویسی چه کوتاه
دردی از دردهایت درمان نمی‌شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد