دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

سعی کن تنها باشی ,

سعی کن تنها باشی , 
زیرا تنها بدنیا امدی ,
و تنها از دنیا خواهی رفت....
بگذار عظمت عشق را درک نکنی...
زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد...

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

وقتی که دیگر نبود

من به بودنش نیازمند شدم.

وقتی که دیگر رفت

من به انتظار آمدنش نشستم.

وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد

من او را دوست داشتم.

وقتی او تمام کرد

من شروع کردم.

وقتی او تمام شد

من آغاز شدم.

و چه سخت است

تنها متولد شدن

مثل تنها زندگی کردن است،

مثل تنها مردن !

merci az sheraye zibat afsaneh aziz .... besyar delneshino ziba bod ama man hamishe az hamon ebteda bodam ta enteha ham haastam dostesh dashtam va khaham dasht ...

سحر شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

بر کتاب دلت چنین بنویس:
گل و ماهی غریب می میرند

سلام دوست من .ما که خیلی وقته به پیله ی تنهایی مون عادت کردیم. خوشحال میشم بهم سر بزنین

merci dostam ke be man sar mizanin ! hatman beheton sar mizanam sahar khanom , albate dorogh nagam harazgahi ke tahe hoselamo jam mikonam beheton sar mizanam ! ( dirist ke be khodam ham sar nazadam ) doroste ke hamishe nazar nemizaram ama be hame dostanam sar mizanam shoma ham jozve behtarina hastin doste khobam. shado khoramo khandon bashin hamishe .

احمد -ا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ

تو تنها هستی . (چرا سعی ؟! )
و بعد
عشق تو را در درون خود می پذیرد
ما همه از عشقم
گم شده ی آن
اول و آخرمان عشق است وتمام

ouhum

nabil یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ http://europa-persia.blogsky.com/

بی هیچ دلیلی "دوستت دارم" تا نقض کنم قانونی را که هنوز.....دلیل می طلبد.!

محمد پنج‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://mwebgard.blogfa.com

خیلی قشنگ بود به منم سر بزنی ممنون میشم

مرسی‌ ، حتما دوست عزیز .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد