دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

گوشهایت را بگیر....

پشت تنهائی های من که رسیدی


    گوشهایت را بگیر


       اینجا سکوت


           گوش تورا کر می کند..
                                        دوستت دارم احساسم


نظرات 3 + ارسال نظر
احمد-ا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

می خواهم
آن سکوتت
باشم
که
گوشهایم
کر
شود
تا
جای تنهایی
تورا
بگیرم

khoda jaye hameye tanhaia va kambudamo migire .. kash pishe khoda budam :(

سحر پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

سلام هم وطنم.وقتی میام توی بلاگ شما از این همه احساس به وجد میام .کاش دنیا مثل شما بیشتر داشت آن وقت همه جا بوی عشق میداد. یه روزی مزد این همه وفاداری و عشق خالصانه تونو می گیرین.

اگر عشق نبود به کدامین بهانه ای می خندیدیمو می گریستیم؟
کدام لحظه های نبا را اندیشه می کردیم؟
چگونه عبور روزهای تلخ را تاب می آوردیم؟
آری...
بی گمان پیشتر از اینها مرده بودیم اگر عشق نبود!

merci sahare aziz , nemidonam chi begam ama faghad mitonam begam hamash sharmande delam misham hamash khejalat mikesham az delam :(

سحر پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:08 ق.ظ http://paeizerangparide.blogsky.com

براتون لحظه های خوبی را آرزو می کنم.

merci aziz.. ishalahamishe shado khoram bashin va hargez to ghalbeton gham khone nakone !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد