دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

خیلی خسته ام...

 خیلی خسته ام... 


                                                        خسته تر از آنکه بخواهم راجع بهت فکر کنم! 


         که بودنت را آرزو کنم یا رفتنت را توجیه!


شب هنگام!،وقتی دانه های باران تمام سیگارهایم را خفه می کند


                       هیچ کس نخواهد بود که با نوازش کف دستی چشمان منتظرم را ببندد...


                                                                              تا شاید روحم آرامش داشته باشد

 دوستت دارم احساسم

نظرات 1 + ارسال نظر
nabil nourani یکشنبه 27 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:12 ب.ظ


میگویند روزی هست که حساب،کتاب میکنند.
و تو باید تاوان انچه با من کردی را بدهی.
فقط نمیدانم ان موقع تاوان دادن تو به چه درد من میخورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد