دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

سلام من را به وجدانت برسان

سلام من را به وجدانت برسان و اگر بیدار بود

بپرس چگونه شب ها را آسوده می خوابد....؟

دوستت دارم احساسم

نظرات 2 + ارسال نظر
ermes پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ق.ظ http://ermes-3.blogsky.com/

چگونه تو دلت آمد چنین تنهام بگذاری !؟
و کهنه خاطراتت را به دست باد بسپاری !



درود و بدرود !

ba SALAM be shoma doste aziz , khosh omadin dostam .

fateme یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:58 ب.ظ http://dey.blogsky.com

in adam hamoonie ke bejaye delesh shomare dad !
neveshtehato kheyli doos daram .

salam fateme aziz , na azizam in adam on adami ke man goftam nist ! che konam ? bekhoda sharmande delam hastam ke gahi harfai mizane ke khode del nemizane !
ma dar diyare eshgh joz khobiye yar chize degar nabinim ! zeshtiha ra bayad az del pak kard ! ma khobiye yar migoyim ! man ham del neveshtehaye shomaro dost darim , merci ke be man sar mizanin .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد