دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

دو عاشق دور از هم اما باهم

دوستت دارم تنها بهانه واسه زندگی

غربت یعنی

   
غربت
یعنی
به دنبال ِ کسی گشتن
و همه را شبیه او دیدن
همه را با او مقایسه کردن
و به همه لبخند زدن
...و پیش ِ همه بغض کردن
و باز
و همیشه
به دنبال او گشتن.......!
دوستت دارم 
نظرات 1 + ارسال نظر
غزاله پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

عزیزم نم یدونم اصلا دختری یا پسر. اما ... منم ی زمانی مثل تو ناجور عاشق بودم. تا این جمله رو خودندم. عشق اشتباهی است در تمایز یک انسان معمولی نسبت به دیگر انسان های معمولی. این جمله رو از من ناشناس به یاد داشته باش. یه روز بهش می رسی

age eshtebahe ..... dost daram to hamin eshtebah baghi bemonam ! dost dashtane 1 nafar ke..................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد